Samopoczucie, a ubiór

Fajnie, ciekawie skomponowane ubranie wpływa na nasz nastrój i zostało to wielokrotnie naukowo udowodnione. Wielu specjalistów zastanawia się jak wykorzystać ten trend, aby móc zarabiać na konsumentach większe pieniądze. Reklamowanie tej tendencji staje się udziałem coraz liczniejszej grupy firm z branży odzieżowej, a ludzie faktycznie zaczynają wierzyć w owe zapewnienia o poprawie samopoczucia w czasie nakładania nowego świetnego ubrania. Nie jest to oczywiście oszustwo, ale współczesne społeczeństwo bardzo ostrożnie podchodzi do tego typu zapewnień. Można jednak w prosty sposób przekonać się o tej tendencji nakładając znienawidzone ubranie lub ktoś kto ubiera się na czarno nagle zmieni ubiór np. na kolor zielony. Okazuje się, że czujemy dyskomfort, a czym przecież jest ubranie? Zwykłym kawałkiem materiału mającym zakryć ciało. Jednak niekoniecznie tak jest traktowany. Podchodzimy do własnego wyglądu bardzo emocjonalnie i prowadzi się na tym tle wiele badań. Faktem jest jednak, ze firmy odzieżowe znają ten trend i proponują wiele oryginalnych rozwiązań, które umożliwiają przeciętnemu klientowi dopasowanie emocji do kupowanych ubrań. Warto o tym poczytać na specjalistycznych stronach.